Josefine Abrahamsson
Sveriges yngsta börs VD: Att bygga D2C varumärken med influencers
Sveriges yngsta börs VD Josefine Abrahamsson gästar podden Framtidens E-Handel och berättar om sin resa med Hubso Group som specialiserar sig på att bygga direct-to-consumer varumärken med stora influencers.

Hubso har hjälpt ledande influencers i Sverige, bl.a. Rebecca Stella, Sanne Alexandra, Alice Stenlöf, Linn Ahlborg, och Lovisa Barkman, att starta sina egna produktvarumärken. I veckans podd får du höra om resan till att bli ett börsnoterat bolag, vad Josefine Abrahamsson gör för att hålla balans i livet, och vilka som är de största utmaningarna med att jobba med influencers. Josefine Abrahamsson berättar hur Hubso strukturerar upp sina samarbeten, vilka utmaningar de haft under bolagets resa, och hur hennes egna drivkraft har utvecklats över tid. Josefine Abrahamsson berättar slutligen om hur man hypotetiskt skulle göra för att ta ett helt nytt D2C varumärke till marknaden, från idé till lansering, på enbart 30 dagar.
Här hittar du Josefine Abrahamsson & Hubso Group
https://www.instagram.com/josefineabrahamsson
https://www.linkedin.com/in/josefineabrahamsson/
https://www.instagram.com/hubso_com/
Sponsor