Christian Goossens

Grundare C'est Normal & Fashion Tech Group: Från influencer-baserade varumärken till D2C accelerator

 

Den tyska entreprenören Christian Goossens, grundare till C'est Normal & Fashion Tech Group, gästar Framtidens E-Handel och delar med sig av tankarna och förväntningarna han hade innan han började jobba med Björn. Vilka svårigheter kan uppkommer när man jobbar med riktigt stora influencers? Och varför kan det vara svårt för folk att konvertera trots miljontals följare? Ta del av Christian Goossens's spännande resa i detta avsnitt i Framtidens E-handel.

 

Christian Goossens

 

Christian Goossens berättar om hur han redan i tidig ålder var intresserad av kreation och entreprenörskap, vilka hans främsta drivkrafter är, och hans första år av enorm hustle. Han förklarar även hur det gick till när han introducerade sin businessidé till Jon Olsson och Janni Deler. Christian Goossens delar slutligen med sig av sina tankar kring hur det är att jobba med influencers och hur han skulle kunna tänka sig att öppna upp för nya möjligheter framöver.

 

Här hittar du Christian Goossens:

https://www.instagram.com/christiangoossens1/

https://de.linkedin.com/in/christian-goossens-01508bb9

 

Sponsor

https://beyondretail.se/

 

PODCAST AVSNITT