Jarno Vanhatapio

NA-KD´s grundare: Influencer marketing, riskkapital, ledarskap, och att skala det oskalbara

Jarno Vanhatapio är grundaren till e-handelssuccén NA-KD som efter fem år omsätter häpnadsväckande 2 miljader kronor. Med 900 miljoner kronor riskkapital i ryggen har han på kort tid byggt ett av Europas snabbast växande e-handelsbolag.

 

Jarno Vanhatapio

 

Veckans avsnitt i Framtidens E-handel är en personlig dialog med Jarno Vanhatapio där han berättar hur han balanserar sitt familjeliv med business, vilka byggstenar som är viktiga när man bygger ett e-handelsbolag, vikten av bra bruttomarginaler, och hur man tar sig igenom motgångar. Jarno Vanhatapio går även igenom hur NA-KD arbetar med influencer marketing, hur han ser på attribuering av olika marknadsföringskanaler, och vilka som är hans största råd till andra entreprenörer. Hur gör han för att inte tappa sitt eget driv? Hur skalar man något som i sin natur inte är skalbart? Hur tänker han när han investerar i start-up´s? Jarno Vanhatapio berättar slutligen om vad han har lärt sig genom åren för att lyckas som entreprenör. Missa inte detta i veckans avsnitt av podcasten Framtidens E-handel!

 

Här hittar du Jarno Vanhatapio & NA-KD

https://www.linkedin.com/in/jarno-vanhatapio-45ab6827/ 

https://www.na-kd.com/sv 

 

Sponsor

https://scopeapp.io/framtiden/

 

PODCAST AVSNITT