Rasmus Johansson
Djerf Avenue´s grundare om att få 130K följare & 20 MSEK omsättning efter 12 månader utan betald marknadsföring
Rasmus Johansson, sambo till influencern Matilda Djerf, berättar om deras gemensamma varumärke Djerf Avenue som på 12 månader gått från 0 till 20 MSEK utan betald marknadsföring.
Hur gick det till när Matilda Djerf byggde upp sitt following? Vad innebär det att vara Matilda Djerf manager, och hur är det att jobba med sin partner? Hur uppstod idén till Djerf Avenue, hur har det gått med projektet, och vilka har motgångarna varit under resan? Vad är visionen med bolaget, och hur tänker de kring investerare? Rasmus Johansson berättar slutligen olika knep för att bygga ett following från noll år 2021. Lyssna på detta lärorika och inspirerande avsnitt av podcasten Framtidens E-handel!
Här hittar du Rasmus Johansson, Matilda Djerf & Djerf Avenue:
https://www.linkedin.com/in/rasmus-johansson-809624197/
https://www.instagram.com/matildadjerf/?hl=en
https://www.instagram.com/DJERFAVENUE/
Sponsor